2016. február 10., szerda

Jégvarázs torta


 
Ismét egy kis unokahúgnak készítettem tortát, ezúttal a Jégvarázsból Elsával és Olaffal. Lilla mondjuk már "nagylány", úgyhogy nem ám a családi köszöntésre érkezett a torta, hanem a kis barátnőivel tartott bulira. Nos, Anyuka elmondásából a kis hadsereg egytized másodperc alatt szállta meg a tortát és szedte darabjaira többek között szegény Olafot, akinek így biztos hamar lefagyott a vigyor a képéről, de legalábbis eltűnt valamelyik leányka pocakjában.
 
Aztán persze a nemesebb részeket is pusztították, ugyanis a torta belül a nagy kedvenc trüffel volt, picit megbolondítva Anyósom mennyei házi lekvárjaival. Az alsó piskótalapot darabos ribizlilekvárral kentem meg, míg a harmadik lapot málna-ribizli keverékkel. Ezekre és a köztes szintre halmoztam a habos trüffelkrémet, majd a sűrűbb csoki ganache-val kentem körbe.
 
Azt gondoltam, hogy ez nem is lesz nehéz torta, mert Elsát festem, Olafnak meg nem olyan bonyolult a formája... háááát... öööö... azért eltartott egy darabig és került néhány fejbe, mire megformáltam. És bevallom Elsának is többször estem neki, mivel először kicsit túl sminkeltem, de végül csak összehoztam őket egész pofásra. Innentől kezdve a jégcsapos sor és egyéb díszítés már gyerekjáték volt. ;)
 
 
 

 
 

 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok