2015. október 21., szerda

Vaníliás torta egy két éves fiúcskának


Nem régiben készítettem egy tündérédescukorborsó kisfiúnak ezt a tortát a második szülinapjára. Szülei nagyon kedves barátaink, nagyjából elmondták, hogy miket szeret Szilárdke, de egyébként teljes szabadkezet kaptam. :)

Tekintettel arra, hogy a kis úrfi kifejezetten az egyszerűbb ízekért van oda, így a jó kis kakaós piskótát, finom vaníliás fehércsokis mascarponekrémmel vegyítettem. A recept nem nagy újdonság, hiszen a sütés nélküli citromtortánál nagyon-nagyon bejött ez az alap, amit ezúttal lemon curd helyett vaníliaporral (Toldi Fűszer 7g-os kiszerelésben) fűszereztem. Igaz, hogy így ebben az összeállításban személyesen nem teszteltem, de szerencsére pozitív visszajelzést kaptam. Végül is külön-külön finom volt, akkor egyben miért ne lenne, igaz? Mindig ebben bízom, ha újítgatok, márpedig ez előfordul. ;)
 
Piskóta receptet itt találjátok:
 
A fehércsokis marcarponekrémet pedig itt:
http://bombolone.blogspot.hu/2015/03/citromos-sajttorta-egyszeruen-sutes.html Megjegyzés hozzá, hogy a Philadephia sajtkrém és a citromhéj most kimaradt, viszont mascarponéból 50 dkg ment bele, vaníliapor pedig ízlés szerint, de azért bőven, hogy jól érezhető legyen.
 
Külsőre az egyik kedvenc megoldásomat vetettem be, a tortára oldalt felmászó macit. :) Meg persze vonatot, mert az kell egy pöttöm férfiembernek és hát színes lufikat, építő kockákat, no meg nem utolsó sorban az ünnepi 2-es számot.
 




 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok