2015. október 8., csütörtök

Bohóc torta

Múlt héten bohóckodtam egy kicsit. :)
Egy aprócska családi összejövetelre (120! fő) készült az alábbi torta, ahol sok a gyerkőc. Nekik színes és vidám torta járt, ugyanakkor egy felnőttnek éppen szülinapja is volt, neki szülinapos köszöntős dukált. Kiváló ötletként kaptam a bohócot, aki egyben szórakoztatja a gyerekeket és megköszönti az ünnepeltet. A többi már az én dolgom volt és ez lett belőle:  
 

Ő a bohócom:
 
 
Szerettem csinálni a színes csillagokat, tényleg vidám, nem? :)
 

Egyébként a két szintes torta 30-34 szeletes volt, és nem az egyetlen, mégis úgy hallottam, hogy igazságosan megosztoztak rajta. Hát úgy biztos senkinek sem kellett félnie a túlzásba vitt kalóriáktól ;) Az alsó szint sima trüffel, a felső csokis piskóta volt citromkrémmel.
 
 
 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok