2015. június 2., kedd

"Számítógépbubus" torta


Egy kedves barátnőm fia most érettségizett és volt szerencséje éppen közben ünnepelni a születésnapját is. Végül kicsit halasztva, de tortát is kapott.
 
Miről is szólhatna a tortája, ha nem az ő szent törzshelyéről, az íróasztaláról, ahol kis kora óta kitanulta az informatika szinte minden csínját-bínját. Bár állítólag csak egy laptop és egy tv van rajta, én még rápakoltam jó néhány kiegészítőt, hogy színesebb, változatosabb legyen a kép. Lámpa, tollak, könyv, kakaó és hát ugyebár egy kis csoki, mert az sem hiányozhat. Mivel fiús színekre és megjelenésre volt szükség, így döntöttem a hajópadló, valamint a szürkéskék szín mellett a torta oldalára. Kricky tanfolyama óta, imádok faerezetet csinálni, amit egyébként porfestékkel és airbrush-val is kiválóan lehet megjeleníteni. Ezúttal én porfestékkel árnyaltam.
 
Belül amúgy csokis piskóta volt trüffelkrémmel, ami újfent sikert aratott szerencsére. :) A legegyszerűbb és legnagyszerűbb csokikrém, csak ajánlani tudom!





 
 


0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok