2015. június 11., csütörtök

Levendulás trüffel és lemon curd


Múlt héten újra alkottam a galléros tortát, ezúttal egyszintes változatban. Több okból is tettem ezt, egyrészt ki akartam próbálni a levendulás trüffelkrém és a lemon curd párosítását, másrészt pedig gyakorolni akartam a cukorvirágokat, azon belül is a boglárkát, ami így végül meg is maradt nekem. :)
 
Jelentem, hogy ez az ízkombó is átment a teszten, kis családomnak ízlett és dicsértek ott is, ahova még csurrant-cseppent belőle.
 
A levendulás trüffelkrém és a lemon curd receptjét megtaláljátok egy korábbi bejegyzésemben, akkor külön-külön használtam őket:
 
A tortát úgy állítottam össze, hogy 4 lapra vágtam a piskótát, az alsóra kentem egy kis levendulás csokoládé ganache-t, rá a kihabosított levendulás csokoládékrémet. A következő piskótára kentem a lemon curd-ből, majd a többit elkevertem 2 dl kihabosított tejszínnel és ebben a lágyabb formájában rétegeztem a sűrű lemon curd-re. Utána jött a harmadik piskótalap, amire ugyanúgy a csoki krémek kerültek, ezt lezártam a negyedik lappal, körbekentem és hagytam dermedni a hűtőben a burkolás előtt. Aztán kicsinosítottam.



 
 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok