2015. március 25., szerda

Ismétlések hétvégéje volt


Visszatért kedvencem az Erdei sünis torta, ezúttal kisebb változatban egy kis családi ünnepségre. Az előző heti bulin a nagy tortán kívül  a falánk társaság ledózerolta gyakorlatilag az egész kis erdőt, a buli végére nyoma sem volt se gombáknak, se főhőseinknek, a süniknek, de még a tábla is eltűnt madarastul. Kedves egészségükre! ;)
Nem volt mit tenni, újra gyártottam a hazafias kis sünikét, hogy március 15-i Ünnepeltünknek e kerek évfordulójáról csak azért is megmaradhasson ez a kis részlet emlékbe. A torta könnyű málnahabbal töltött csokoládés piskóta volt, amit kívülről enyhén felvert sűrű, tartalmas csokikrémmel kentem körbe megint megidézve egy fatörzs mintázatát, bár most másik módszert választottam. Íme az eredmény.
 

 

 
Másik tortám szintén egy korábbi reinkarnációja volt. Egy kedves ismerősöm az Édesanyja születésnapjára kérte csokis gesztenyés ízekben. A mostanában megkedvelt Olajos kakaós piskótát sütöttem, amit trüffelkrémmel és lereszelt gesztenyemasszával töltöttem be. Kívülről a maradék sűrű csokikrémmel kentem körbe, majd leburkoltam egyszer, aztán következtek a csíkok a lila három árnyalatában. Ugyanezekkel az árnyalatokkal készítettem el a kerek szirmokból álló fantáziavirágot a tetejére.
 
 
 
 A hetitől kicsit tartok, nagy falat lesz! Drukkoljatok, hogy sikerüljön! :) Annyit elárulok, hogy életemben másodszorra nekiveselkedek egy autós formatortának. Jajujjjj!!! :-\

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok