2014. július 29., kedd

Sam, a tűzoltó és Buffalo torták


Az elmúlt hétvégére egy 3 és egy 30 éves szülinapra készítettem tortákat.
(Fotók a tovább gomb után)
 
Az ifjú kis hercegnek egy Sam, a tűzoltó torta volt a kívánsága. Anyukájával egyeztetve csokis piskótát és egy ízletes narancsos-citromos túrókrémet választottunk, mert ezeket igazán szereti az ünnepelt.
 
 
 
A felnőtt torta esetében pedig a jól bevált trüffel tortát bolondítottam meg egy kis naranccsal illetve a "cipellőt" egy kis marcipánnal. Nos, ami a cipellőt illeti... Buffalo. Én nem hordtam... viszont a kérés ez volt, úgyhogy igyekeztem minden lelkesedésemet beletenni és felismerhető formába önteni az ünnepelt által fiatalabban hordott surranót. Ám sajnos ez kevésnek bizonyult, mert utólag azért észrevettem, hogy erősen kereszteztem egy ortopéd gyógycipővel. A talpát feljebb kellett volna tenni, hisz pont ez a lényeg. >:( Ejjj!!!
Azért remélem, hogy így is felismerhető volt, gondolom az a pár embléma segített! ;) Ja és végre használhattam az ehető fekete csillámporomat!!! Na, ettől nagyon lelkes voltam! :))
 
 


 
 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok