2014. február 28., péntek

Kisfiúknak foci torta


A kisfiúknak mindig foci torta kell. Nagyon szívesen készítek bármilyen tortát, mert imádom, de hát hogy is mondjam... valahogy nem foci témában kap el a legnagyobb inspiráció.
 
Eddig 3 focipálya tortához volt szerencsém. Az elsőt egyébként nem is egy kisfiúnak, hanem egy Barcelona rajongó kislánynak készítettem, a kivétel ugyebár erősít. Általában adott a kedvenc csapat, így az ő címerükkel, mezükkel, no és persze egy focilabdával igyekszem feldobni a mezei pályát.
 
Gyerekekről lévén szó, jellemzően a csoki torta a nyerő, úgyhogy új recept most nincs, de legközelebb majd az eddig elmaradt Valentin napi brownie receptjével kiegyenlítek. :)

No tehát, ilyen focipályáim voltak eddig:


 
 
 

Ám végre e témában is jött valami új! Egyik kedves barátnőm ötlete nyomán legutóbb egy stadion tortát kellett kitalálnom. Először egy kicsit frászt kaptam, majd alaposan körbe néztem a neten hasonló tortákat keresve és se perc alatt összeállt a kép, meg leginkább megnyugodtam, hogy nem is olyan vészes megcsinálni. Persze piskótából azért dupla adagot sütöttem hozzá, hogy legyen miből kivágni a stadion közepét.
A cukordíszeket előre megcsináltam, 4 óriás reflektor panel a 4 sarokba, címer, labda, kis zászlók és a névtábla. Amúgy eleinte a drukker közönségtől ijedtem meg, hogy mennyi emberkét kell nekem ábrázolni, hisz mégsem lehet üres a stadion! ;) És akkor bevillant, hogy a színes cukorkonfettim kiválóan alkalmas erre a célra. Mondjuk az egyesével való felragasztásukat kb. az ötödiknél meguntam, úgyhogy aztán szolid vizezéssel és tenyérből szórással-nyomkodással oldottam meg a dolgot.

Összességében, köszönhetően az új formának, még én is, aki semmilyen szinten nem kedvelem a focit, igazán élveztem ennek a tortának az összeállítását és díszítését. Szóval lehet, hogy még páran rászedhetnek valami hasonlóra... ;)

Íme a foci stadion torta:

 
 
 
Ja, és hát ne felejtkezzünk meg arról, hogy éppen meccs zajlik... a Honvéd mindjárt belövi...!!! :)

 
 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok