2013. november 4., hétfő

Variáció 1./ francia expressz csokis sütire

 
Ahogy mondottam volt, kedvet kaptam egy kis próbálkozásra a már régen nem használt francia expressz süti receptemmel.
 
Éppen vendégségbe készültünk a hétvégén, időm viszont nem sok volt. Az egyszerűség kedvéért így aztán Sacher tortával kereszteztem a már ismert receptet. Azaz megsütöttem a francia sütit tortaformában, majd 3 lapra vágtam. Melegítettem egy kis házi baracklekvárt, ezzel kentem meg a 2 alsó szintet. Gazdagon, nem sajnálva a készletet. Közben készítettem egy nagyon finom, fényes, kenhető csokimázat étcsokoládéból, kevés vajból és némi tejszínből. Az arányokat most nem tudom megadni, mert érzésre öntögettem, kevergettem. :) Nagyon jól is sikerült, pont amilyennek lennie kell, kenhető, dermed, de nem szilárdul teljesen vissza. Ezért sajnálom, hogy nem méricskéltem, de az időm most tényleg nem engedte. Majd legközelebb. Szóval végül ezzel a csokimázzal kentem körbe a tortát, a tetejét a széle mentén dió darabkákkal díszítettem.
 
Az eredmény ő lett:

U.i.: a célszemélyek pedig örültek, de a legfőbb, hogy repetáztak is. :)
 



Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok