2017. december 12., kedd

Visszatekintés - műhely élet 2. rész


Kicsit elmaradtam a tortákkal a karácsonyi ajánlat és egyéb teendők miatt, de most aztán jól megmutatom, hogy milyen torták készültek a műhelyben a nyitás óta. Persze még marad a tarsolyomban, ez amolyan 2. rész. ;)



Ahogy az első héten sem éppen a közelből érkeztek a tortákért, úgy a következő héten is, nagy meglepetésemre (és ez nagyon megtisztelő), egészen Pilisborosjenőről vezetett el idáig egy anyuka, hogy kislányai az általuk választott, áhított tortát kaphassák meg születésnapjaikra.
Az egyik kis kedvenc ismét Szurikáta lány volt, talán lehetne ő a védjegyem.  
A másik torta pedig egy olasz cukrász, a 'La torta perfetta' tortája volt, egy Gorjuss lánykával a tetején. Sokszor említettem, hogy nem igazán szeretek egy az egyben másolni, mert ugye tiszteletben illik tartani más művészi alkotását, no meg szeretem a saját kreativitásomat kiélni, de vannak esetek, amikből nem lehet kibújni. Ilyen az, amikor egy 6 éves kislány nézi ki magának a tortát, ő bizony azt szeretné és kész. Hogy lehetne győzködni vagy ellent mondani egy 6 éves kislány nagy-nagy vágyának?! Dehogy lehet, sokkal inkább valóra kell azt váltani! :) És bár én nem szoktam ugyebár élőben látni a fogadtatást, de van, hogy kapok fényképet a kis cukker arcocskákról, ahogy meglátják a tortájukat, van hogy Anyuka írja meg nekem, hogy micsoda boldogság volt és a torta elérte a célját. Ez pedig a legjobb része az egésznek!

No hát, ő volt immáron a 3. Szurikáta lány. Mindig egy kicsit más formát ölt, ő kicsit kisebb, de masszív testalkatú lányka volt, belül eperkrémmel és csokival.

Ő pedig a Gorjuss lányka torta volt, belül gesztenye-csoki ízben. Bevallom, hogy régóta szerettem volna egy ilyen figurát megformázni, nekem nagyon tetszenek és szerencsére az arcuk megformálása nem egy eget rengető kihívás. ;) A torta oldalán lévő díszítést szerintem legalább annyi idő volt elkészíteni, mint a lánykát, de megérte.






0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok