2017. június 15., csütörtök

Peru torta egy szép utazás emlékére


Nem olyan rég volt egy nagyon különleges témájú tortám. Egy fiatal hölgy szülinapjára készült, de több szempontból is izgalmas volt, egyrészt mert szinte egybeesett az ünnepelt esküvőjével (éjféltől legalábbis), másrészt pedig egy csodálatos családi nyaralás jellegzetességeit kellett megörökíteni a tortán. 
A nyaralás helyszíne Peru volt... ippeg csak, hogy nem a Machu Picchut kellett megörökítenem. ;)
 
Az ünnepelt édesanyja nem bízta a véletlenre és egy szuper rajzon mutatta meg nekem, hogy mit képzelt el, küldött képeket is, úgyhogy ha nem is igaziból, de a képzelet szárnyán én is tettem egy röpke utazást Peruba. Bevallom, hogy amennyire berezeltem az elején a nagyon konkrét és valós dolgokat ábrázoló díszítéstől, annyira szerettem is csinálni. A kis perui indiánomat meg egyenesen imádtam! :)
 
Belül erdei gyümölcsös mascarponekrém bújt meg a pihe-puha kakaós piskótalapok között, kívülről pedig egy ízletes csokoládé ganache fogta össze a tortát a burkolat alatt.
 
Úgy hallottam, hogy nagy sikere volt kívülről-belülről, aminek nagyon örülök, pláne, hogy ez "csak" a szülinapi torta volt egy csodálatos, Lengyel Józsi által készített esküvői torta és desszertasztal mellett. Hogy mik meg nem történnek... 😌
 
És íme, a képek körbe-körbe: a teraszos hegyoldal, az óriás sziklák, az úszó sziget, kaktuszok, festett motívumok, a kis indiánusom a kunyhójával és a kenujával.
 



 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok