2016. május 4., szerda

Peppa torta



Múlt héten egy tündéri kislány 3. születésnapjára készíthettem tortát, még pedig a kedvenc mesefigurájával, Peppa malaccal. Én nem igazán ismerem, illetve éppen csak tortákról, ahogy sok más "új" mesehőst is. Peppa malackát nem mondanám éppen egy szép kis teremtésnek, de biztosan nagyon cuki. A kis unokahúgom is felismerte, és hatalmas mosollyal és szerencsére annál kisebb sikollyal startolt rá. Nem is tudtuk, hogy ismeri a mesét. Mindenesetre jó visszajelzés volt, mert volt egy hatalmas dilemmám. Peppa legszembetűnőbb arcvonása ugyanis, hogy egy oldalon van a két szeme, legalábbis a rajzfilmben. Azonban internetes kutakodásom során rátaláltam a plüssfigura változatára, ahol azért a helyükre tették a  szemeit, illetve ahogy láttam, a tortákon is így formázták meg a 3D-s figurákat. Nekem is ez volt a szimpibb, de nem tudtam, hogy ezzel mennyire veszem el az igazi Peppa malacságát.
 
Szerencsére azóta úgy hallottam, hogy a kis ünnepeltnek, Emmának nagyon tetszett a torta, úgyhogy Peppa így is átment. :)
 
Belül finom trüffel volt, amit mivel 40%-os csokiból készítek, így a gyerekeknél is abszolút befutó szokott lenni. Az egyszerű kakaós piskótát megfejeltem még 10 dkg csokival, amit durvára törve szórtam a tésztába, hogy igazán csokis legyen. A szokásosnál így jóval masszívabb lett, de a "csupa csoki" kérésnek remélem, hogy megfelelt. :)
 




 
 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok