2016. május 12., csütörtök

Micimackó és barátai ünnepelnek


Képzeljétek, múlt héten a 100 holdas pagonyban jártam! :)
 
Ugyanis egy cuki kislány Micimackós tortát kért a 2. szülinapjára. Imádom, hogy alig tudnak még beszélni, de azt pontosan megmondják, hogy milyen tortát szeretnének, melyik kis kedvencük legyen rajta. :)
 
Kaptam inspirációnak képet, onnan ered ez a rajzolt díszítési ötlet, ami bevallom, hogy nagyon tetszett. Igaz, nem éppen egyszerű a torta oldalára feltapasztott, előzetesen kivágott figurákat merőlegesen festeni, pláne kontúrozni, de szerintem egész jól sikerült. Mondanám, hogy persze közelről nem kell nézegetni, de hát csak lefotóztam külön-külön is a figurákat. Előzetesen csak Micimackót és legjobb barátját, Malackát ígértem, de menet közben úgy döntöttem, hogy egy ekkora tortára ők kevesen lesznek. Így aztán csatlakozott hozzájuk az állandóan ugrabugráló tigris, a mindig depis Füles és a morgós-okoskodós Nyuszi is. Utóbbiról kiderült, hogy le sem maradhatott volna, hiszen Szonja pár nappal az ünnepség előtt még leszögezte, hogy Nyuszinak mindenképpen a tortán a helye. :)
 
Mindez a kis mese belül málnakrémmel töltött csokis piskótát és némi trüffelkrémet rejtett.
 
Íme, a megelevenedett mese képekben:
 
 
 

 


 

 
 
 
 
 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok