2016. március 2., szerda

Síelős torta 3.0


Noha mi már nagyon várjuk a tavaszt így márciusba lépve, de még tart a síszezon, sőt most van igazán jó hó egyes helyeken. Szóval a téma aktuális, és nagyon örültem, hogy az Ünnepelt(ek)nél végre nem a foci, foci és csak a foci volt a nyerő. ;) Ugyanis az elmúlt években készített három különböző focis torta (pálya, stadion és labda) után már nem lett volna sok ötletem, de mivel a síelés közelebb is áll a szívemhez, abban még bőven vannak lehetőségek. ;)
 
A hegy belsejében az egyszerű, ám nagyszerű trüffel bújt meg egy kis darabos málna-ribizli lekvárral, tonkababbal megbolondított kakaós piskóta rétegek között.

Azt csicseregték a madarak, hogy finomra sikeredett, úgyhogy nagyon boldog vagyok, mert bevallom, hogy a tonkababos fűszerezést meglepiként sütöttem el. Bár bíztam a sikerében, de azért kicsit aggódtam is stikában. :)
 



 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok