2015. december 16., szerda

Amikor egy kedvenc plüss figura cukormása bűvöli el a kis ünnepeltet...


Elnézést, hogy kicsit ritkábban jelentkezem mostanában, de nagyon készülgetek a Karácsonyra. Annyit mondanék csak, hogy végre kamatoztathatom, vagy legalábbis próbálom kamatoztatni a Mézesmannánál tanultakat. ;) Sajnos azonban gyök kettővel haladok, úgyhogy arról még nem tudok képeket hozni, de úgyis van egy elmaradásom, amit most végre bepótolok.
 
Van egy pici lány, Nonó, aki nem rég ünnepelte a 3. születésnapját, és van neki egy kedvenc plüss nyuszija, aki minden bizonnyal egy Kinder csokival érkezett hozzá valaha. Na, már most Nonó oda van ezért a nyusziért, úgyhogy Anyukája azt kérte, hogy ő legyen a tortán. Kaptam képet is a kis kedvencről, szerencsére nem a legbonyolultabb forma, úgyhogy viszonylag könnyen összehoztam a cukormását.
 
A torta belül trüffel volt, amiről azt hinnénk, hogy a felnőttek kedvenc csokitortája, de valójában pont annyira étcsokis, ahogy a gyerekek is szeretik, mitöbb simán befalják. Utólag azt csicseregték a madarak, hogy most is sikere volt, aminek én nagyon örülök. :)
 
De most következzenek a képek. Ritkán van lehetőségem látni, hogy mit szólnak az ünnepeltek a tortákhoz, legyenek kicsik vagy nagyok, de most egy olyan pillanatot örökítettek meg a kis Ünnepeltről, amelytől azóta is olvadozom, ezért engedélyt kértem, hogy megmutathassam Nektek. Hát nem zabálni való? :))))
 
 

 
 
 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok