2015. november 24., kedd

Őszi tanfolyamok, ahol szuper dolgokat tanultam :)


Az elmúlt 1-2 hónapban fantasztikus tanfolyamokon volt szerencsém részt venni! Erről következik egy rövid, képes összefoglaló.
 

 
Mézesmannáról illetve az ott készült tündéri mézeskalácsokról már "tudósítottam" a FB oldalon, de itt is mindenképpen szeretném megörökíteni, hogy mennyire szuper volt, és hogy kb. nulla írókázós tapasztalattal milyen jól lehetett boldogulni. Judit nagyon kedves, nagyon jól vezeti a tanfolyamot. Kezdőként, az első nap sokat gyakoroltunk papíron/ fólián, egyenes vonalakat és különböző szépséges mintákat. Aztán belevágtunk a lecsóba és díszítettünk pár hagyományosabb mézeskalácsot. Az igazi csoda másnap jött, amikor is a domború megagiga cuki figurákat mázoltuk és festettük. Hatalmas boldogsággal jöttem haza, hogy sikerültek és végre nekem is van - többek között- egy olyan cukker kiscsaj a vitrinemben. :)
Jövő héten aztán bele is kell vágni a karácsonyi mézeskalács sütögetésbe!
 


 
A másik tanfolyam is nagyon különleges volt,  leginkább azért, mert nem gyakran látogat el kis hazánkba külföldi mester, már pedig most I Pasticci di Molly Coppini olasz cukrász, cukorművész jött el, hogy megmutassa nekünk, hogyan lehet olyan szuper figurákat alkotni, amilyeneket az oldalán láthatunk. A szervezésért hatalmas köszönet és hála Györgyinek, a Tortissimotól, mert ő vállalta magára, hogy tető alá hoz egy ilyen fantasztikus lehetőséget!
Szóval Mollynál is nagyon jól vezetett oktatás részese lehettem, minden fázist megmutatott, majd körbe járva, külön-külön segített mindenkinek. A figurákhoz a saját anyagát használtuk, amit 2 év alatt fejlesztett ki egy gyárral együttműködve és tényleg szuper, mert tartja a formát, miközben nem kezd el 5 perc után száradni és ezáltal ráncosodni. Ha minden igaz, akkor hamarosan Györgyinél kapható is lesz. Kulisszatitkokat nem tudok elárulni, mert ezt látni kell, de hogy mire jutottam a két nap alatt, azt az alábbi képeken láthatjátok. Persze bőven kell még gyakorolni ahhoz, hogy igazán finom kis arcocskákat, és csini lábakat tudjak biztos kézzel varázsolni, de legalább már nem csak transzvesztita nőciket tudok megformázni... ;)
Hatalmas élmény volt, az emléket egy dedikált könyv is őrizni fogja nekem, mert azt nem lehetett kihagyni! Kíváncsian várom, hogy ki lesz a következő sztár tanítómester, aki hazánkba látogat! ;)
 

 
 

 
 
 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok