2015. április 11., szombat

Tortáim a művészvilágban


Nagyon izgalmas és dolgos hetet zártam. Egyszer már írtam, hogy néha érdekes módon összejönnek hasonló jellegű torták ugyanazon hétre és tényleg! Ezúttal a művészvilágba "törtem be". :)
 
Két kedves ismerősön keresztül kaptam a megtisztelő felkéréséket, hogy egyrészt egy festőművésznő kiállításának megnyitójára készítsek egy elegáns tortát sütinyalókákkal, másrészt pedig a Magna Cum Laude zenekar új dobosának 22. szülinapjára alkossak egy dob tortát. Méreteikben, ízesítésükben is hasonlóak voltak. A közkedvelt és masszív trüffeltorta volt az alap mindegyik torta esetében, amit kandírozott naranccsal, illetve házi málnalekvárral vagy éppen mascarponés erdei gyümölcskrémmel variáltam.
 
Bevallom, hogy bár a dob torta munkásabb volt, hisz ott meg kellett küzdenem a festékszóróval is, amit mivel csak hébe-hóba használok, még mindig kihívás számomra, ugyanakkor persze a cukorvirágok is igényeltek néhány órácskát, de összességében mindkét tortát nagy örömmel, lelkesen készítettem.
 
Most legyen a képeké a főszerep, de hamarosan hozok majd egy új, mennyei receptet is.
 
 


 

 
És a bizonyíték! :)

A kép a Magna Cum Laude zenekar tulajdona,
csak és kizárólag a Bombolone Finomságok blog kapott engedélyt a megosztásra.
A kép egyéb felhasználása, módosítása tilos.
 
 
 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok