2014. december 26., péntek

Kisfiús torta


Vannak gyerekek, akik képesek Karácsonykor vagy előtte pár nappal születni. Hogy ez jó-e vagy inkább pech, majd eldöntik idővel. ;) Ha a rokonok nem vonják össze az ajándékozást, akkor nem maradnak le semmiről. Hogy bulit fognak-e tudni tartani, az majd elválik. És ha akad valaki, aki a Karácsony előtti napokban tortát is süt neki (ha éppen nem Anyukája teszi), no akkor aztán végképp minden rendben. :)
 
Flóri, az unokaöcsink 2 éves lett. Utólag is nagyon boldogat neki! :)
 
Gyerekekről lévén szó, a szokásos trüffel (csoki) torta lett a befutó, jelenlegi rajongás alapján vonatokkal, autókkal díszítve. Itt meg kell jegyeznem, hogy milyen szerencsés vagyok, hogy a házi informatikusom, aki a blog technikai oldalát megoldja, olykor be tud ugrani kisegítő cukrásznak is. Ezúttal a vonat és a legkülönbözőbb kis autók nagy része az ő keze munkáját dicsérik. :) Köszönet érte az én megismételhetetlen szuper férjemnek!!!
 
És íme a koprodukciós szülinapi torta:


 


0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok