2014. augusztus 22., péntek

Egy újabb esküvő...


... lesz holnap. Kicsit előre szaladunk, mivel a menyasszony már úgyis látott képeket a kotnyeles férjemnek köszönhetően. ;)
 
Szóval frissiben osztom meg Veletek legújabb munkámat, egy 3 emeletes, ezúttal legalább 80 szeletes tortát. Hatalmas és iszonyat nehéz lett! :) 
 
Küllemében az esküvőre jellemző több motívum is megjelenik. A meghívón található tandem biciklis pár, mivel a bringázás kiemelten jellemző az ifjú párra.  A menyasszony ruhájára utaló csipkedíszítés, valamint a lila szín, ami a virágcsokorral és a koszorúslány ruhával kapcsolja össze a tortát.
 
Belülről az alábbi ízekre esett a választás:
alsó szint trüffeltorta, középen erdei gyümölcsös túrótorta, felül pedig nagyon-nagyon diós torta található.
 
Mivel múltkor pont a csoki maradt le, most ezt fotóztam. Betöltve és ganache-val körbe kenve, háttérben a csoda szerszámommal, ami segít az élek kialakításában.
 
 
 
További részletek: virágok és csipkék
 
 
 
 
 
 
És teljes valójában:
 
Mivel messzire utazik a torta ma délután, igyekeztem annyira masszívan összeépíteni, hogy még véletlenül se induljanak külön útra az egyes szintek. A középső és felső szint is külön alátéteken van, a közepükön átszúrtam fa pálcákat. Az alsó és középső szintekbe merevítő peckeket szúrtam, hogy biztosan tartsák a felettük lévő szinteket, nehogy egymásba süllyedjenek a súlyuknál fogva. Amikor egymásra helyeztem a szinteket, egy kis krémmel még rásegítettem az összetapadásra. A díszítő csipkeszalagokat csak ezután helyeztem rá, úgyhogy ez is hozzájárul ahhoz, hogy ragaszkodjanak egymáshoz az emeletek. Mondjuk felszeletelni így kisebb kihívás lesz, de megoldható. Alá kell vágni, külön leemelni a szinteket és már választhatnak is a vendégek, hogy melyikből kérnek. :)
 
Remélem, hogy mindenki elégedett lesz! Jó étvágyat!

 
Továbbá napfényes szép napot és sok boldogságot!


 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok