2017. július 18., kedd

Unikornis imádat itt is


Egy kedves barátném kérésére készítettem ezt az unikornis tortát az unokahúga számára, aki immáron 9 éves kishölgy lett. Emlékszem, amikor barátnőm mesélte, hogy megszületett... tudom, hogy ez elcsépelt, de hihetetlen gyorsan telnek az évek! Engem évről évre meglep, hogy már ennyi idős... különösen amióta én készítem a jeles napra a kívánt tortákat. :)
 
Idén Pannát is elérte az unikornis imádat, aminek azért örülök, mert így lehetőségem volt nekem is megalkotni az első ilyen témájú tortámat. Bevallom, hogy nagyon tetszik nekem az a változat is, amikor egy sima kerek tortára szemeket festenek, a tetejére meg beszúrják a két fület és a szarvat, majd színes krémrózsákkal díszítik, mintha az a csodalény sörénye lenne. Csakhogy, amikor ez a torta készült pár hete, igencsak meleg napok voltak és nem kis út várt a tortára, úgyhogy nem mertem krémmel próbálkozni.
 
Így született meg végül a cukor unikornis, rózsaszín szőrzettel, ez kifejezett kívánság volt. Ám a szivárvány így sem maradhatott el, néhány felhőcskével övezve. ;)
 
Belül vanília-trüffel kombináció volt, pihe-puha kakaós piskótalapok között.
 
Íme, teljes valójában:
 

 
 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok