2017. február 2., csütörtök

Balerina torta



 Múlt héten egy ifjú hölgynek készítettem tortát. Azt csicseregték a madarak, hogy témájában balerinásnak örülne, ízben pedig az Eszterházy a kedvenc.
 
Én az Eszterházy helyett a nagyon-nagyon diós tortámat szoktam ajánlani, azonban annak elég puha a piskótája és mivel menet közben kiderült, hogy a torta bizony több 100 km-t fog utazni, így egy masszívabb megoldásra volt szükség. Belül persze maradt a zamatos rumos diókrém, viszont a piskótát kakaósra cseréltem, és az egészet egy vastag csokoládé ganache-val kentem körbe a burkolat alatt. A képek tanúsága szerint nem is esett baja a hosszú úton, aminek roppant mód örülök. :)
 
A balerinás díszítést pedig Little Lady Baker tortája ihlette. Nem szeretek tortát másolni, de ez annyira szép kompozíció, nem kislányos, de mégis tökéletesen illik egy fiatal lányka szülinapjára. Valamennyire persze átalakítottam, hisz a torta formája is más volt, illetve ehhez is figyelembe kellett venni az utazást is... meg egyébként is. ;)
 
Eszter örült neki, és ez a lényeg! :)
 
A nagyon-nagyon diós krém receptjét itt találjátok:
 
A piskóta receptjét pedig itt:
 
 
 
 
Íme az eredeti, Little Lady Baker által készített torta:
 
 
 
 

1 megjegyzés:

  1. Kedves készitő!

    Szeretném kérdezni,hogy az oldalán lévő figurát készen vette vagy marcipán? Köszönöm válaszát.

    VálaszTörlés

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok