2014. április 16., szerda

Egy kis nosztalgia a 2013. évi Cake International kiállításról


Az elmúlt hétvégén került megrendezésre Londonban az idei Cake International kiállítás és verseny, ami remek alkalmat ad nekem egy kis nosztalgiázásra. Ugyanis, tavaly volt szerencsém ellátogatni erre a szuper rendezvényre, ahol gigantikus mennyiségű és látványú tortacsoda volt kiállítva és természetesen hihetetlen szuper dekorációs eszközöket, könyveket, hozzávalókat is lehetett vásárolni. Még a vásári standokon is gyönyörű szép dísztorták voltak kihelyezve. Ráadásul, mivel tavasszal van mindenféle ünnepem, így olyan szerencsében volt részem, hogy a kis családom jóvoltából ott gyűjthettem be az ajándékaimat, ami tovább fokozta az élményt! A beszerzésem fénypontja egy Debbie Brown által dedikált és természetesen általa íródott könyv volt. :) Mindezek mellett pedig lehetett tanfolyamokra is jelentkezni (előzetes regisztrációval), és voltak publikus bemutatók is.

Persze Londonban nem csak ez a rendezvény volt érdekes tortás szemszögből. Ellátogattunk néhány helyre, amiket előre igyekeztem felmérni. Volt, amit nem találtunk ugyan meg, de volt, ahova véletlenül csöppentünk. A legjobban várt  látogatás a Peggy Porschen cukrászdába vezetett, hiszen Peggy munkásságát már régebb óta követem a FB-on.  Megkóstoltuk a műsorokból jól ismert, angol és amerikai földön is hőn szeretett vörös bársony tortát, igaz kisebb cupcake formájában. Sajnos nem tudom, hogy milyen krém volt rajta, hogy pontosan miből készült, de tényleg nagyon finom volt az együttes ízhatás! Emellett természetesen mennyei csokis cupcakeket teszteltünk és bizony csalódottak sehol sem voltunk. :)

Igazából nem is szeretnék sokat fecsegni, inkább képeken keresztül mutatom meg az élményt. Azok úgyis önmagukért beszélnek. Következzen tehát egy szolid válogatás, mert ugyebár 300 képet mégsem tölthetek fel ide. ;)

Elsőre "csak" egy áruház, ami teljes mértékben lenyűgözött, hihetetlen választék volt csokikból és egyéb édességekből, no és persze tortát is lehet rendelni:
 

Aztán irány a Peggy Porschen, ezt nagyon vártam! Cuki kis üzlet, az utca túl oldalán pedig a Peggy Porschen akadémia. Természetesen egy könyvvel itt is bővült a készletem :)
Remélem, hogy egyszer egy tanfolyamra is eljutok.
 
 
Voltunk a Hummingbird-ben is a Portobello Road-on. Ugyanazt a két féle cupcake-t kóstoltuk, mint a Peggy Porschenben. Itt is nagyon finomak voltak, csak sajnos ez nem beülős üzlet volt, noha szívesen megpihentünk volna már. :-/
 
 
 
Most már azonban következzenek a kedvenceim a 2013. évi Cake International kiállításról:
 

Legalább 20 ilyen megpakolt asztal volt... a másodiknál megkérdezte a férjem, hogy az összes tortát le fogom fotózni egyesével? :-D Határozottan bólogattam. Szerintem elszámolt 10-ig, aztán csendben feladta. Szerencsés vagyok, hogy ilyen türelmes ember! :)















 

 
 
Volt 2 magyar induló is! :)


 
 
 
 








A kiállítást egyébként több időpontban és több helyszínen is megrendezik minden évben, úgyhogy aki London, Birmingham vagy Manchester felé veszi az irányt és olyan mániákus tortás, mint én,  semmiképpen se hagyja ki a lehetőséget, mert nagyon megéri az élmény! :)))

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok