2014. január 14., kedd

Karácsonyi desszertdoboz

 
Most már tényleg eljött az ideje, hogy végre megosszam Veletek a nagy karácsonyi készülődésem eredményét.
 
Bár az ünnepeken már jócskán túl vagyunk, egy hasonló desszertdoboz kiváló születésnapi, névnapi ajándék is lehet, sőt akár a közelgő Valentin nap alkalmából is bevethetitek magatokat a konyhába.
 
Régen érlelődött a fejemben ez a fajta desszertdoboz ötlet, és ha már leginkább cukrászosat szeretek játszani mostanában, hát megalkottam a
Bombolone Karácsonyi Desszertdobozt.
 
 Az ihletet egy ausztrál cukrász adta, aki gyönyörűséges mini desszertdobozokat szokott összeállítani. Később, ahogy közeledtünk az ünnepekhez, egyre gyakrabban találkoztam össze arról szóló cikkekkel (már-már naponta), hogy mennyire menő manapság ilyen-olyan gasztroajándékot adni szeretteinknek. Nos, ez a nagy felhajtás kicsit kezdte elvenni a kedvemet, mert olyan jól kitaláltam ezt a különlegességet, aztán meg már a csapból is ez folyt. No, de mit is törődnék én ezzel, ha már belevágtam a fejszémet ebbe a projektbe, megvalósítom, hisz ez az én verzióm lesz.
 
Most, hogy már láttam a reakciókat, bátran állíthatom, hogy a gasztroajándékokkal megéri bíbelődni. Magam sem gondoltam volna, hogy ekkora sikere lesz, bár persze azért igyekeztem olyan kínálatot összeállítani, amiben van tuti befutó mindenki számára. Nem titkolt szándékom volt levenni az ajándékozottakat a lábukról, éppen ezért személyre szabott változatokban állítottam össze a csomagokat, melyeknek minden egyes elemét  bemutatom a következő bejegyzésekben.
 
 A desszertdoboz tartalma:


 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok